plusikassan.se
-

staaaden ;D

Hejjsan idag var jag ju på staden me nellie och linnea melissa o alina :))) suuper :DD Först så stack vi t domus och köpte fika sedan t h&m och glodde kläder rätt längge för kepsis var utanför h&m !;p . Sedan stack jag och nellie in på lindex testade kläder och flumma soom fan med STORA bhar ! hahaha ! sedan gick jag o nellie t ur och penn och så ville nellie ha ett par örhängen så köpte jag dem t henne för att d ska bli EN av hennes julklappar för de e suuper svårt att köpa t nellie :** hehe ! Sedan stack vi t bikbok :) sedan gick vi t jasmines och kollade runder lite sedan gick vi in på cubus och där hittade vi linnea o dem andra jag testade grå mascara :D hehe. Nellie sa två saker t hon önskade sig TVÅ YNKA SAKER hmmm. Får väll ta och köpa dem två dem e INTE alls dyra tyyp 40:- för dem båda ? :PP . sedan stack vi t kaphal där kollade jag / vi på trosor jag försökte att övertala nellie att hon önskade sig dem fast hon höll fast vid dem andra grejjerna :/// sorgligt annars hade hon fått några stringtrosor + mamma trosor :-))) haha ! sedan stack man till brödboden ( schit vad dyrt de e där ! ;O ) och fikade lite . Efter det så blev det ur och penn igen för att nea skulle kolla örhängen tror jag. sedan stack vi t rece för dem skulle kolla busstider efter de så följde dem mig en liten bit sedan stack jag hem t älskade Mammi ♥
Så var min dag + skolan med då :)
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0