plusikassan.se
-

tre år fulla av minnen som aldrig någonsin försvinner !

3B 4B 5B

Åren med er var bara så fantastiska, tre år jag aldrig någonsin kommer glömma.
Kommer aldrig få en bättre klass än er än denne.
Jag ville inte skiljas från er alla i femman , jag grät när jag kollade tbx på foton på oss klassen.
Vi har gått igenom både skratt och tårar. Vi har bråkat , vi har blivit sams vi har sksikit åt varndra blivit ovänner men alltid vänner igen. Joel du höll alltid på och var alltid lia jobbig men visst var det så su va ?. Vi hade ett band. Vår klass var fantastisk, en del av mig och det gör ont att vi skulle skiljas. vill bara att vår klass alla vi ska sitta tsm igen inne hos Ingemar där Ingemar gör dåliga skjämt och skrattar åt dem själv och kevin har så dålig humor att han börjar skratta och då börjar hela klassen skratta. Skolan var ett härligt ställe med er klassen. Alla var vänner alla var ovänner, man snackade skit om alla men det visste ju typ alla om. alla kände varnadra och visste vilka vi var, vi skojjade med varandra och hade roligt.Åren gick så snabbt. Minnena finns kvar och dem försvinner aldrig.



Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0