plusikassan.se
-

Brutet ben .

hejsan bloggen idag har vi haft matteprov och det gick bra tycker jag ! Sedan har det varit fotbollsturnering hela dagen idag och jag var målvakt imed ingen annan ville vi körde tjejjer mot tjejer och killar mot killar Och vi vann av tjejerna sedan orkar jag inte rabbla upp mer än att sista matchen hade otur. När det var typ 2 minuter kvar så går Emma och Elin på bollen och så typ fastnar Elin i emma och rammlar och bryter benet ! Hon Sksiker aj och typ as många springer dit men vissa tjejer inklusive mig sitter kvar på läktaren och då kommer Johanna och säger at hennes ben är ute så det är en stor buckla i vaden för benet sticker ut ! Emma börjar gråta för hon känner skuld men det var ju inte alls hennes fel ! Elins Ben var helt blått och somsagt så e de en stor buckla i vaden för benet är brutet o.s.v Elin bara ligger ner och kan ingenting göra och vi andra e tvungna att gå upp på läktaren , sedan får vi gå hem , jag går typ 10 meter men sedan vänder jag om Måste se hur det är för Elin och Emma ! Då ser jag Olivia Moa Nellie och några tjjjer till några står runt elin och några runt Emma Alla gråter och när vi väl kommer in i omklädningsrummet börjar jag själv att gråta. Jag frågar om jag får ha följe med Emma ohch Emilia och det får jag , på vägen försöker jag trösta Emma och försöker få i henne att det inte var hennes fel och att Benet är helt igen om bara några veckor. En hemsk upplevelse och hemsk situation som hände idag och jag undrar hur det e me emma och elin. Emma blev Psysisikt  skadad och elin Fysikt skadad . Hoppas verkligen att dem båda mår bra !!!! Känner inte Elin så värst bra men kan bara önska och hoppas att hon blir bättre och att denna dagen ordnar sej för henne ! Och Emma till dejj vill jag säga att det var INTE ditt feel ! Sådant händer hon överlever ! Emma älskar dejj och jag hoppas verkligen du mår bättre ! Hemsk upplevelse, jag vet det  ! Du är värd att få ha det roligt ikväll och det hoppas jag verkligen att du har ! . älskar er andra me tjejer skitbra kämpat idag e det ända jag kan säga ! Och jag hoppas att det inte e så allvarligt me dElin !

Kram !
 

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0