plusikassan.se
-

Morfar

Morfar jag minns när jag var liten vi åkte alltid till ditt och mormors hus morfar ser du mig ? Morfar även om vi inte e av kött och blod och även om det var så länge sedan du dog så älskar jag dejj jag älskar mormor me ! jag kommer alltid älska er ! Morfar jag och miranda plockade alltid smultron så fort vi kom till er ! Och jag minns att ni hade en stor säng osm jag typ alltid försökte nå upp till och sådant ! Vi var i köket köket minns jag lite rummet var åt vänster har jag för mig och det var en sådan köksbänk mellan bordet och köket sedan var köket där ju , tror jag. Jag minns att vi var hos er jätte ofta och jag minns at en gång när vi åkte bil till er så satt jag och tänkte på om jag älskade er eller inte ? om jag älskkade mamma pappa om jag älskade miranda ? Men jag älskar er alliphopa så enomrt fucking mycket ! Jag minns att vi var hos er jätte ofta men helt plötsligt så var vi knappt hos er mer, mamma och pappa sa att du var sjuk morfar. det gör ont när jag skriver detta och jag tvingar mig själv att inte gråta. Morfar jag minns att du ni du och mormor satt på allltanen och så fort jag och Miranda hade ätit klart våran smultron så gick vi bort till er och fick en varsin peng. Det fick vi typ alltid. Morfar jag minns att mamma åkte iväg en dag för att hälsa på dejj och jag var avundsjuk varje gång mamma fick hälsa på dejj och sur , vrf fick mamma åka och hälsa på dejj och inte jag ? . Sedan på eftermiddagen den dagen så lekte jag och miranda jag minns orden så tydligt , telefonen ringde pappa svarade , jag och mirandalekte i det där rummet där, pappa satt i soffan och han skrek att vi skulle komma dit, men jag sa att han skulle komma till oss , men sen sa han igen att vi skulle komma och då gjorde vi det. Pappa sa mamma ringde från sjukhuset och morfar e död , Miranda började gråta direkt och hon grätgrätogrät men jag tänkte , ska jag gråta nu ska man gråta jag måste gråta för man gråter väll när nån har dött ? Så jag försökte gråta och sådant men jag gjorde inte de självmant av kännslor utan för att jag tänkte att jag skulle göra det. Men nu när jag e äldre och förstår och saknaden av dejj morfar bara växer så gråter jag och mina kännslor e så äkta dem bara kan bli morfar. Morfar jag har velat se/träffa dejj på något vis i några år , jkag tänker  hur hade det varit ifall du hade levt nu? På något vis troro jag hela mitt liv hade varit bättre på något vis. När jag var liten så sa eller tänkte jag jag har en riktig och äkta släkt och familj och det har jag ju min familj och släkt är riktig och äkta  d e bara det att vi e bara nt av kött och blod men so what ?? Jag älskar er så fucking mycket jag kommer aldrig någonsin glömma dejj morfar, såklart så kände jag dejj då morfar men jag minns tyväär inget av dejj, och jag tvingar mig att inte gråta här nu när jag tänker på det och skriver detta, Morfar jag vet ialölfall en sak du var en helt underbar person och jag älskade dejj vrf skulle jag annars sakna dejj så sjukt mycket som jag gör, morfar jag intalar mig själv att du är en ängel som är stolt över vad mamma åstadkommit en ängel som vakar över mig,jonathan ,william, Miranda, Emma , Martin , Anna , Bettan , Mamma och pelle. Morfar jag har några enstaka foton på dejj , morfar jag hoppas att du ska veta att ju äldre jag blir desto mer växer saknade inom mig av dejj. Minnena med dejj morfar att kunna skryta om att nu har jag varit hos mormor  och morfar går inte jag kan bara det om farmor och farfar men det är faktist inte alls samma sak. Tänk om du och mormor hade bott i huset nu . Morfar jag vet inte om du akn se vad jag skriver eller höra mina tankar om dejj , men morfar du ska veta att ajg vet att du är en otrolig människa och jag älskar dejj!!! MORFAR JAG KOMMERALDRIG ALDRIG GLÖMMA DEJJ !!!!!

Kommentarer
Postat av: Alma ;) <3

Vad fint skrivet Emely !

Saknar dejj as mycke ! <3

2010-11-08 @ 07:22:28

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0