plusikassan.se
-

bara tanken gör mig trött...

tjena bloggen.
nu sitter jag här framför datan och försöker att vara tyst för att hanna sover fortfaraande. Bara tanken på att jag ska ut och sälja tidningar idag gör mig trött o_o det gick ju jätte bra igår men ändå asdåligt... Blir så trött men nu får faktist hanna ta pallra sig upp för att jag får inte sälja tidningen för sent ,de var vissa som redan hade hunnit ner i byn och köpt kvällsposten o_o ja ush jaa. jag kanske blir tvungen att väcka henne tillslut ?
hanna e en sjusovare ibland sajjer vi E: ENHESTGÅRPÅFESTÄTAKAKADRICKALESK. JAG HAR INGET ATT GÖRA DÄRFÖR SKRIVER JAG DETTA TRÅKIGA INLÄGG O_O
KRAM!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0