plusikassan.se
-

Bonjour!

hejsan, här sitter jag jag har precis "bajsat" roligt att veta va ?? Jajja jag har precis stickat lite och ska snart gå och pcka t träningen :) imorgon blir det osby med älskade Nellie och Anna :DD Vi ska ha deet kuuuligt :DD iallafall så har jag kommit en bra bit på mössan nu :DD Börjar bli riktigt nöjd x) Hehe , det är så mycket roligare att skriva inlägg nu av någon anedning undrar vad det kan bero på? jag har också tränat lite franska och engelska , denna veckan har vi 10 engelska glosor och 12 franska , franska e så mycket roligare än engelska ! Och tråkigt nog blev jag glad idag när vi hade so (( för jag trodde de var matte )) jag fattar inte ???? Jag e väll sådan ibland skiftar vettu. Vi håller på med bråk i matten så jävla enkelt så det finns inte. och vi har ju inga läxor i sexan vi hade ju hur mycket som helst i femman . Jajja men nu måste jag packa !!
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0