plusikassan.se
-

damp var ordet.

Nu måste jag gå och hjälpa PAPPA renbädda MIN säng :O hehe . jag hatar att renbädda min säng...
4 kuddar, 2 täcken (( ibland 3 ! )) , och en 1.80 säng. ;P . Jag tvingar pappa hjälpa mig jag pallar inte själv !
men nu får jag nog sluta seega mig på datan och dra mig här ifrån kl börjar bli mycket. Och våra kanaler seegar går inte att kolla på tv !!! HJÄLP. Och min mobil är på lagning vilken mobil ska jag ha nu ???
Någon som har en GAMMAL mobil liggandes i någon låda där hemma som vill låna ut t mig, klarar mig inte utan ;O
hehe. Hur ska jag nu kontakta alla ? :'( . Men jag får väll somsagt dra mig från datan pcka gympakläder t imön och välja kläder t imön sticka lite läsa och tvinga pappa fixa kanalerna o_O Annars lär jag få D-A-M-P. Tyyp.
Kram!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0