plusikassan.se
-

ehm överskrivt ?

hejhejj bloggen här sitte rjag vid datan och cpar mig o_O
Natten tillbringades med licia och banni :DDDDDDDD
Vi gick bus ir godis igår men efter några hus märkte vi att vi var för stora OI
Men miranda gick med bus ir godis med issa och nån till och dem fick 84:- var + en hel påse godis ;OOOO
Medans jag och hanna och felicia fick ett varsitt häx vrål och en varsin en krona o_o
nu sitter jag och knarkar godis , inte braaaa !!! . Men jag och systor hade tänkt sätta upp en deal ( deal och deal ? ) men iallafall hade vi tänkt att vi skulle ut och jogga varje måndag och onsdag och de e ju bra.knarkade godis igår  och att jag gör det idag med e ju inte så bra :// .
just nu virkar jag och stickar och roar mig läser också en jävligt bra bok !
jag hadde jätte kul med banni o licia igår (L)(L)(L) hjärrrrrtapåer !
Men nu ska jag kolla min bdb bloglovin osv.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0