plusikassan.se
-

gud vad man kan faila

försökte fixa min blogg ändra design och all den skiten ;dd Men det gick jue inte så brau. Asåå jag får typ ta ett snack me banni och se om hon pallar ändra bloggen e jätte snygg men man tröttnar så snabbt ! I början är man skitglad o.s.v men med tiden går så tröttnar man så på den. Asså har typ precis kommit hem från Veronica och jag får riktigt serri damp på min mobil ;OOO Erica var hos *Veronica och deet var ruuligt och träffa henne ! C:
Efter vi hade fikatn där så åkte jag och mamma till Mattias , han skulle ju flytta så mamma skulle hämta lite grejer so  hade kvar där hon ville att jag skulle följa med för att typ som stöd och sådant för det var jobbigt att träffa han. Jag virkar och står i och jag vill bara på rätt på min mobil jag får serri damp ! Kan ju inte mobilblogga och kan inte kontakta någon och ingen kan ju kontakta mig , nejj jag får ta ett snack med pappa imorgon.
Mamma pajjade sin "dam sugare" hahaha visst e jag ruulig xdd. Jag känner för att ringa någon banni ir skulle inte jag linga iica nu ? hmmm.. Jag känner för att skrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskrivaskriva........ja ni fattar nog ?
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0