plusikassan.se
-

h3j 4ll4 snygg1ngar

Får man verkligen vara så här seg ?? Jag undrar.... Hanna hon har ju varit på en tjejjkväll inatt JAG tycker att det är så jävla roligt att du hanna har skaffat kompisar här i kristianstad ä med dem och går på tjejjkvällar och sådant jag tycker det är jätte roligt för din skull ! och jag ja idag vad ska hända idag ? Det har jag verkligen ingen aning om :/ . Får väll fråga mamma. men jag tror iallafall att det blir att hämta min jacka hos anna men jag vet inte. Jag vet iallfall att när jag har skrivit dett ainlägg så tänker jag gå och prata med mamma om vad som kommer att hända idag xd koch sen att jag kommer lägga mig i min säng med min stickning och lata mig framför tv:n med stickning i handen ! Mössan är inte långt ifrån färdig nu ! Men nu snackar wille någonting om att bada på tivollibadet ;P Jag ska ringa banni sen och fråga hur hon har haft det ! Och visst e detta riktigt fuskigt mamm ahar en ny mobil en xperia x10 mini pro ! Fatta Fuskigt !  lågt av mamma att köpa sådan när jag vill ha en sådan ! ://
Jag e AVUNDSJUK på mammi !
Kram !

Kommentarer
Postat av: Hanna ! ♥

Förlåt om jag inte svarat när du ringt (om du har ringt) Men min mobil är död och jag orkar inte hämta den ._.

<33333333

2010-10-17 @ 17:16:19
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0