plusikassan.se
-

Hanna skriver. c:

Hej ! Hanna här (; Jag skriver nu på emmes blogg :D Vi ringer till jolle och emme har skrattdamp xd Emme er hest c: Vi diskuterar xd .ksjdbdsjkalbhdjsbhclkdiujhnbvjfd. DAMP. Jag har en orange-rosa-röd-mestorange-tröja c: INTRESSEKLUBBENANTECKNAR. Och så har jag lila strumpor. INTRESSEKLUBBEN SPRÄNGS AV ÖVERBELASTNING! Jag har inget att skriva om .. *suck* Om ändå rosa igelkottar åkte rullskridskor.. :c xd Jag är hanna som bor i en båt ute på mmedelhavet. LöL. Besök min blogg så är ni snälla söta och rara : http://hhannasjostromm.blogg.se/ KOM IHÅG! Var snälla, lyssna på era föräldrar och ät era grönsaker c:
Kram Hanna 'Bannii' Sjöström!♥
mössan snurrade sig så den pajjades /emme.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0