plusikassan.se
-

har slutat med hejjdå grej d e bara jobbigt som systor sajjer o_o

hejj hejj dagen har varit super ! ♥
berättar lite snabbt !
åkte med Lova, Anna och Alle till ishallen för anna och alle ska ju åka konståkning.
sedan så medan anna hade träning stack jag och Alle ner till byn.
efter det så var anna klar då stack jag och anna till pulsen och var där med Maryam.
vi spelade pingis,klättrade och snaackade.
sedan fick vi skynda oss för bussen gick så tappade anna sin dyra iphone !
så jag letade i isahllen och anna där vi hade sprungit från pulsen.
jag ringde den hela tiden .
i ishallen förhörde jag några killar för dem var jätte skyyyldiga på så som dem bettedde sig jag ställde frågor och tittade nabbt i deras väska sedan ringde anna och sa att hon hade hittat den .
(( alle hade gått t bussen för hon ville hem, jag och anna hade missat bussen för vi letade efter mobilen ))
sedan så skulle vi gå tillbaka till pulsen (( för att annars så skulle vi få ha väntat ute där d e kallt en timme på den nya bussen ))
men när vi var på väg dit så kom Alle i sin grannes bil och blablablabla.
så åkte vi med henne hem.
jag saknar syystoor !
tjalalalalaalal,jag saknar systor , tjalalalaallal.
men nu måste jag dra mig väck från datan för att pappa måste ha datan OI
mobilbloggar om  inte min mobil cpdampar som vanligt :@
kram !

Kommentarer
Postat av: Hanna ! ♥

Jag saknar systor, tjalalallalajallalla

JAG FÅR DAMP! :O

¨MOHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAiodsklj

BTW, mamma & Johan ska iväg på lördag så vi får va här för jona får inte va ensam :3 <3333333

2010-10-07 @ 20:40:36
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0