plusikassan.se
-

I guess What i´m sing in a reason.....

Hejj här ditter jag och lyssnar på sommarpojkarna ;)) E på mirres data och hon har inga högtalare så jag lyssnar på mirandas gammal mobil och det är JÄTTE gammla låtar på den ! hehe . Men nu lyssnar jag på Azar- Vi hade något :)) Den e bra ! Har inte lyssnat på den på åratal ! " Vi hade nått som inget förstod, vi hade nått som inga ord kna förklara och vi var en kraft som ingen trodde på , större än livet större än oss , större än vad vi trodde vi kunde vara, så säg mig kan nått så stort ta slut så fort ? " Älskar texten :DD .
Mirre sitter på soffan och kollar i gammla fotokataloger ;PP .
miranda Hasani & Hanna Sjöström e saknade !

Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0