plusikassan.se
-

mitt liv e ju bara för tråkigt asså o_O

faaaaan datan cpade så mitt låånga  inlägg förvann blev så jävla ireterad !
ockkej men jag har vatt me hanna idag :D
nu har ju hanna en liten fin järngrej i näsan som då kallas för näs piercing !'
riktigt fiin faktist !!!
jollle jag finnns fööör diig !!!!!
och dejj me jusse!
och hanna!
älskar er.§
det händer lixom INGENTING i mitt liv nuförtiden så att jag har ju ingetnint att berätta !
här kommer DAMP bilder på mig och hanna !
HANNA E MONGO .^^
jag ramlade av stolen om ni undrar !!!
(( på bilden då ))
vad vi skrattade åt denna !!! hahaha !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0