plusikassan.se
-

Mobilbloggen- nu är jag på resecentrum och...

dsc01763 (MMS)

Mobilbloggen- nu är jag på resecentrum och väntar på bussen av någon konstig anledning så e jag pigg? Jaja på bilden ser ni att det är mörkt ute ( bilden e nyss tagen ) och det är väldigt mörkt ute! Det märks att vintern och julen börjar trilla in ushc ! (Stavning:-S ) igår var nån med banni på staden :-D träffade älskade larsson och lindberg där ju :-D så jag köpte svart hårfärg spray, huggtänder , blod , toapapper med hjärtan på och så fick jag ett par liadana fast nya skor ^^ För att knappen hade gått sönder på den ena skon. Nu sitter jag på bussen och det luktar jätte konstigt och äckligt :-S Men nu tänkte jag ta och messa med någon:) Och jag e Bajsig :/ kram!


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0