plusikassan.se
-

Mobilbloggen- nu sitter jag i bilen , av n...

Mobilbloggen- nu sitter jag i bilen , av någon konstig anledning så vet alla vem jag är på pulsen nu? Hehe. Vi har haft jätte roligt. Eller jag har iallafall haft roligt! Och nu e vi på väg hem. Vi har " lekt " kurragömma och spelat spel och fikat och " lekt " med en boll :). Jag har haft en super dag med mina bästa vänner. Och så träffade jag maryam :-D Och lite nya kompissar :-D Jag vet inte om jag hinner blogga när jag kommer hem, har lixom läxor och sådant som måste göras. Det är inte så mycket bara franska och engelska men vi har engelskan t imorgon så vill gärna kunna dem:) Och franska till fredag :-P Men nu orkar jag inte skriva mer Xd Kram!


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0