plusikassan.se
-

Mobilen ville inte mer...

Hejj så ayt alla vet så har jag MIRANDAS gammla röda mobil för att min älskade rosa e på lagning. Men jag får seriöst D-A-M-P på den asså. Medelanden skickas inte rätt till mig och inga kontakter är ju inlagda på den förutom Mirnadas alla gamla kontakter som visade sig vara : Farmor, Farafar, Faster , Emely , Pappa, Mamma : ehhh? Jag har ju jätte stor nytta för dem . Så nu vill jag att ALLA skickar ett sms till mig och självklart skriver ni vilka ni är ! Dessutom så har jag ju inte nummret till bloggen så kan ju inte mobilblogga heller ! Jag hoppas fan inte min mobil är på lagning länge för då får jag K-R-U-P-P .
Blev en bild på mobilen...
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0