plusikassan.se
-

Röd Aleris Var Fick Jag Det I Från ?

tjallohejsan nu sitter jag på mammasdata och cpar mig lite . Jag håller på med min mössa, det går bra ! Det går skitbra ! Jag har övat lite på franskan :) Franska är så mycket roligare och enklare än enelska ni får kalla mig trög men engelska e svårare och mycket trååååååååååkigare än franska. Jag har absolut inget att skriva för Det händer absolut ingenting, tråååååååååk. Jag siktar högt på å:en i detta inlägg känns det som B-) . Iallafall har jag ju tagit kort med mammas webcam men kan inte hitta mappen med bilderna i , så stööörigt ! " Jag älskar den mobilen jag har nu ! " DET GÖR JAG VERKLIGEN INTE JAG CPAR SÖNDER PÅ DEN ! Det ända som e positivt med den är att den har MÅNGA ROLIGA SPEL SOM FUNGERAR som man kan sitta och spela på tråkig so och engelsa lektion :D Hihi, men jag överlever nog denne telefonen längtar tills min e klar på lagning ! . Jag älskar Mina syskon :DDD .Vad e det för fel på min mage den e helt uppsvullen jag fiser hela tiden ! tehethe.

Kram!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0