plusikassan.se
-

sjuuk...

hejjhejj bloggen det känns somom jag inte har bloggat på åratal !!! Jag har varit sjuk eller rättarr sagt e sjuuk och deet suugwer BAJS !
Jag och systor ska ha halowwenkväll tsm :DDD Det ska blie kuuuuligt ! Systor e i Nyhams läge moch det suger för jag vill träffa henne men jag kan inte för jag s suck ! Och jag hatar min syrra Hon ärr cppää !! Jag sk agå och sajja till pappa för hon är dum i huet !!
Snart är det jul, det gillas och  inte gillas ://///. Och idag köpte moi Vinterskor :DDD
Lägger upp en bild på dem sen !
I love dem ;DD
lite annorlunda tror inte många har sådana.
men nu får jag seriöst DAMP på miranda och jag vill sncka  klart med banni nu !!
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0