plusikassan.se
-

Söndagar = Segdagar

amen tjena hejsan alliihoopa C:

Jag nördar mig fram på datan har lixom ingenting att göra.
Jag hade varit GLad om min mobil funkar som den inte gör och d suuger BaLlE. Blir så trött bara av att tänka på mobilen så mycket problem med den så man får huvudvärk o_O . Jag virkar . Jag ska väll ta en lassemaja film och segnörda mig framför tv:n ,ed min virkning. Imön får jag ringa Banni vi skulle ju ut och springa/jogga så man får upp kondisen igen (yy . HeHe^^. Visst har jag ruuligt ??. Men nu ska jag neöda mig framför en film B-) . Sedan om typ 2 timmar ska man jue t veronica för collin blir tonåring idau B-) visst e jag cuuul.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0