plusikassan.se
-

tystnadens hus



Läste ut denne bok igår.
den e riktigt bar kunde inte slita mig ifrån den men riktigt obehaglig !
jag brukar alltid skriva om en text själv om den men den var obehaglig och jätte bra men ändå lite förvirrande så jag tar och skriver av på baksidan av den !
jag rekomenderar denne bok starkt !
den får 5/5 hjärtan !
♥♥♥♥♥


Tystnadens hus

Vad är det för ljud Stella vaknar av på nätterna? Det låter som om någon
eller något krafsar och river.
Vem är den lilla flickan som står ensam på innergården? Hon säger att
hon bor i huset med sin pappa, men Stella har aldrig sett någon pappa.
Flickan säger också att hennes mamma gick till källaren för att leta efter
en dockklänning och att  hon aldrig sett henne sedan den gången...
Vilka hemligheter döljer sig i rivningshuset där Stella och Gabriel gömmer
sig efter flykten från sektledaren ? Är Stella och Gabriel verkligen de
enda i huset ?

Huset är spöklikt på fler sätt än de någonsin kunde ana.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0