plusikassan.se
-

Vi hade Något

Vi hade något.





Du behöver inte svara när det inte finns något svar .
Eller dölja dina känslor, om dem inte ens finns kvar.
Kanske finns det inget mer att säga ?
Men kan du så hjälp mig förstå. !




Vi hade nått som ingen förstod.
Vi hade nått som inga ord kan förklara
Och vi var en kraft som ingen trodde på.
Större än livet större än oss,
Större än vad dem/vi trodde vi kunde vara.
Så säg mig kan nått så stort ta slut så fort ?




Jag bara undrar.
Stod vi tysta och såg på.
Medans sprickorna blev stulna.
Kan det vara så ?
Kan det verkligen va så ?
ska vi gå omkring och konstatera att vi missar vårt livs ända chans .




Vi hade nått som ingen förstod.
Vi hade nått som inga ord kan förklara
Och vi var en kraft som ingen trodde på.
Större än livet större än oss,
Större än vad dem/vi trodde vi kunde vara.
Så säg mig kan nått så stort ta slut så fort ?




Ska vi skiljas som vänner ?
Kanske mötas någon gång ?
Ska vi ge upp en omöjlig dröm ?
Och låta minnena blekna , låta allt bli som förr tills den dagen
vi äntligen glömt ?




Vi hade nått som ingen förstod.
Vi hade nått som inga ord kan förklara
Och vi var en kraft som ingen trodde på.
Större än livet större än oss,
Större än vad dem/vi trodde vi kunde vara.
Så säg mig kan nått så stort ta slut så fort ?
Visst e den bra ???
texten e så fiin !
Kram

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0