plusikassan.se
-

vilken dröm ?

inatt drömde jag att jag hade sgat till ogge oscar , att jag ville vara med på alla sjungupträdanden och sådant och så var jag hos mamma så kom ogge alice jusse och någon till som jag inte kände igen ida tror jag jag vet faktist inte ! Så hade hanna varit och sjungit på arenan  så kom dem  ut  hela hennes klass och plötsligt så var jag och ogge och alla inne innan det är typ svårt att förklara men så var det en liten publik och en scen och sådant och så sa ogge att jag skulle snabbt in och byta om till en lila paljett tröja och så fick jag låna en kavaj och nånting till av ogge ? Och så visste jag inte vilken låt jag skulle sjunga så jag så jag fick ångest och  och jag kunde ju inga låtar men snart var det min tur och resten var svårt att förklara men riktigt konstig dröm !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0