plusikassan.se
-

vintertid !

imorse vaknade jag av att mina bröder skrek mamma satt vid datan .
och mamma sa
- ja då e ju klockan halv tolv du följer med mig ner och hjälper mig med tvätten va ?
jag - visst.
mamma - men hallå kllockan e ju bara mhalv elva på datan ????
jag - vad e din klocka då ?
mamma - halv tolv sa jag ju
jag - vilken går fel ? xd
vi går ut i köket och kollar klockna men det e samma sak där klockan e halv tolv.
sen kommer Jonathan från ingenstans och bara
- mamma william sajjer att man måste skryva tillbaka klockan men klockan är ju klockan !
åsso går det upp för mig att d e ju vintertid och manm ska ställa om klockan !
xddddd
kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0