plusikassan.se
-

fuuuskigt att hon får vara i rodos.....

hej sitter med eve hos eve.
imorse så var man ju mera dööd än levande kan jag ju säga.
alarmet går från 06.05 till 7 men bara stängde av det och somnade om.
så vaknade 07.15.
sedan kom eve till mig 07.30 ♥
drog till skolan.
riktigt gössig dag ♥
♦klassråd
♦10 min rast
♦engelska OI
♦55 min rast  ((gick/joggade prästas skoljogg med moa , saknar ju det (; ))
jag och eve snackade med Ingemar lite med :D
♦svenska
♦40 min rast
♦gyympa
på gympan sprang vi 2 kilometer på tid och körde ruggby ;P
fick 9.30 jag e nöjd faktist (:
ruggby var inte så farligt som jag hade föreställt mig (:

sakanar Nellie en vecka kvar sedan får jag träffa henne !
tyckeratt hon kan komma hemfrån Rhodos nu !


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0