plusikassan.se
-

heeemliggt!

är med anna nu :D
vi har deet kuuligt =D
vi gjorde en kuulig sak innan och tog kort <3
som e hemligg....
och imöön e d träning, skola och föräldramöte . :)
sen på fredag ska man bowla med anna och nellie :D
älskar er :D !
ska hem seen för anna ska trääna.
annars har det inte hänt mycket idga
förutom skolan då.
och efter skolan var det då elevråd.
fick äpple kladdkaka och saft . mummsigt.
det var först en kanna med saft så hälde hon upp t
simon michelle och dem för vi kom sent för det hade
vatt gympa så hade simon massa mögel i sitt glas i saften !
yyyrrk !
hon gick och blandade ny saft.
annars har det nt hänt mycket !
ska försöka att börja skriva så mycket jag hinner, orkar och kan nu !
och jag vill att statistiken ska öööka !
okii, pusshaj !
blev en bild på mig i skolan på handikappsgungan, haha !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0