plusikassan.se
-

Hej mobilbloggen.:) Nu sitter jag på bus...

Hej mobilbloggen.:) Nu sitter jag på bussen till helsing borg . Egentligen skulle jesper hänga med och hans pappa skulle sjussa oss men hans pappa ångrar sig idag! Men jag och hanna har / hade bestämt oss för att vi ska till väla (assa in till helsingborg.) Vi var först inne på om vi skulle lifta men sen sa hanna att vi skulle leta pengar och jag bara : - den flyttade im har igår tror du verkligen att dem har pengar här? Hanna - vi kan ju kolla! Så jag började leta i vardagsrummet men där var inte lönt att leta för där var bara massa flyttlådor staplade på varann. Så jag gick in till hanna i henkes och susannes rum så kollade jag i lite lådor. Sen hittade hanna susannes handväska! Vi tog upp hennes plånbok men där var bara en hundraLapp och massa danska pengar och det ville vi ju inte precis ta. Vi snor inte pengar. Men sedan så tittade hanna i ett litet fack och då hittar hon ett jojo månadskort! Så vi tog det och tog pengar och nyckel och sprang ut för att hitta en busshållsplats. Efter ett tag så hittar vi det och precis då kommer bussen! Så nu sitter vi här haha! Ja vi får se vart vi hamnar ! Vi här bara för roligt! Bamsekramar Emely


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0