plusikassan.se
-

hur ska en jävla hippie kunna hjälpa mig med det ! :S

hejjejj bloggen !
nu har jag lite funderingar!
jag var på " broby marknad idag ! "
och så kommer nån jävla hippie och säger
- blablabla vinn en ipod ta hem detta t dina föräldrar och säg att dem röstar på oss !
så fick man nått jävla kvadratiskt
block i handen med massa bokstäver bilder och grejjer,
men slängde bort det.
sedan så skulle man gå ut för en marknadsgång så kommer
någon jävla hippie till och bara
- vill ni ha en bra skola ?
hanna- jag har en bra skola !   ((hanna har ju bytt t fröökne ! ))
han- jaha
jag - hon har en bra skola men inte jag !
han - då tycker jag att du ska ta hem dessa papren t dina föräldrar och be dem rösta på oss!
som om en jävla hippie från någonting i aliansen
skulle hjälpa mig med min skola om att jag med vill byta t frökne !??
blev så irreerad efter denne hippie !
överallt i broby är det massa skyltar om allt !
så irriterande !
som om den där jävla hippin skulle hjälpa mig bara för att jag inte tycker att jag har bra skola !?
jaja, ble "lite" irreterad över allt detta innan idag.


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0