plusikassan.se
-

jag längtar till helgen nu !

nu sitter man med eve !
kuuuligt ! (;
stör mig på isabelle och mirre !
i helgen  blire helsinborg med min älskade hanni ! ♥
vi ska ha det bajskuul i det nya huset och såklart så ska vi träffa Jesper med förfaan ! ♥
det kommmer att bliiie baajskuuuligt  :D
men denna gången vill jag inte va med issa lia mycket :/
jag hoppas faan inte att bebis har växt då blir jag leedsen ! :'(
igår träffade man hanni lite :D
hon är fortfarande med i det här projektet fast hon har bytt skola !
haha rätt ruuligt ändå !
menn nu ska jag gå från bloggen !
pussar på er alla !
kommer mobilblogga sen !

Kommentarer
Postat av: josefin

ååh, vad gullig sagt! (a)

men det var alexphotos.blogg.se som hjälpte mig med den, själv kan jag typ ingenting om alla kodmallar och sånt, haha!

2010-09-08 @ 14:45:21
URL: http://jossanyeah.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-08 @ 14:50:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0