plusikassan.se
-

kuulig dag med hanna !

sov hos hanna inatt då ska sova här inatt med.
imorse stack man t barnmarknad och mässa.
sedan loppis i tydinge, där hittade man en jätte söt spargris som inte gick att öppna 5:- billigt :D.
hanna hittade ett par örhängen, en kavaj och en precent t sin bror.
sedan drog man iväg till marknaden
där köpte man marknadsgodis såklart !
som inhöll då : saltlakrits, nougat, smörkola och polka ! : mumms!
d kosta 30:- inte alls farligt !
sedan köpte jag en elvis skiva till farfar när han fyller år !
farfar älskar elvis ! :D
den kostade 59:- så det var inte heller alls farligt !
konstigt nog köpte jag inte mer och jag fick 169:- över !
efter allt denna dag !
jag måste vara sjuuk !
feber ir nått för om ni frågar hanna så kan hon rabbla upp en lång
historia om hur jag var d senaste gångerna vi har shoppat, så varsegod hanna ! :
Jo!
Innan, för typ 1-2-3 år sen, så kunde hon låna typ 500 av mig :o
T.ex. i stan för ca. 2 år sen, så skulle hon "köpa nya grejer till den nya lägenheten".
det gick på ca. 600 xd
ungefär 450 var lånat från mig :p D:
Hon blev helt galen och fyllde en hel korg på lindex med massa saker och på H&M och massa sånt! o:
Sebn sist vi gick på broby marknad va de likadant -.-
Så man kan tro att hon e sjuk,
eller kanske va de något i allergitabletterna?
Vem vet...?
Inte jag iallafall xd
Det är något fel på Emme.
Hon är "lite" IQ-befriad XD
Men hon är bäst ändå ! C;
mohahahahahhaah!
men jag är oxå bäst! ;o xd
HÄJDÅ!
Över till Emme! xd
: tjuuuh bahluu !
jupp  hon försöjte göra en låååång historia kort.
jag sparar pengar t annat, tycker inte om att vara skyldig någon pengar längre OI
lite om dagen detta ;)
föresten hanna lär emme spela gitarr och emme e jättegla!
kan akorden : D A7 EM C G AM F A :
jag kan " idas sommarvisa och i´m yours " och jag har läxa t nästa fredag !
så nu ska jag kila och nog träna lite  (;
pusshajj !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0