plusikassan.se
-

Mobilbloggen- Är nu på väg till mamma fr...

dsc01858 (MMS)

Mobilbloggen- Är nu på väg till mamma från tågstationen. Och finns det nagon som till vara snälla och bombadera med sms så blir jag jätte glad B-) Vet inte Vrf men jag var tvungen att köpa ett Japp på pressbyrån. Somsagt Vrf vet jag inte. Det var ju faktist inte alls långt från tågstationen till mamma ^^ Jag som hade ogillat det så mkt . Men nu e jag snart framme. När jag väl började gå så var det faktist inte så farligt:) Jag tror hanna hon har lyckats lite med att få mig BÖRJA att tycka om att gå. Ja vi får väll se imorgon Vad hon säger skulle nog va med henne imön. Jag får va och messa henne! P ! Hehe. Har bara för dålig humor just nu ^^ Bamsekramar Emely.


Kommentarer
Postat av: Hanna ! ♥

Haha,

fan vad jag ägor :o

Först får jag Jona att kolla på Twilight, sen får jag dig att gilla att gå :o xd <333333

Haha xD

2010-09-19 @ 18:29:25
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0