plusikassan.se
-

Mobilbloggen- Nu sitter man på tåget ti...

Mobilbloggen- Nu sitter man på tåget till malmö:) Och läser " glöm mig inte " den är spännande och bra fast förstår inte riktigt sammanhanget. Den handlar om barn som blir kidnappade och lite sådant har inte kommit så långt bara till sida 91/255. Men börjar jag väl läsa en bok släpper jag den inte. Om den inte är väldigt tråkig då förstås men jag väljer aldrig böcker jag tror är tråkiga, går hellre en lång runda på bibloteket för att hitta en bra bok som man kan sitta och njuta av och få en egen liten film i huvudet. Bamsekramar Emely


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0