plusikassan.se
-

Mobilbloggen.:) Nu sitter man på tåget ...

Mobilbloggen.:) Nu sitter man på tåget med Hanni!:-D Riktigt roligt! Men vädret ute är inget att föredra :/ Vi ska sova i hannas nya hus. Imorgon har jag och hanna bestämt att vi ska till väla och busfabriken, och jesper ska hänga med om han kan men han måste kunna annars får jag megadamp! Vi var nära på att missa tåget OI Det ska bli så kul att få träffa alla igen hihi , speciellt jesper och tessebebis:-D Issa tror att jag är känd B-) Det får hon gärna tro haha. Det gör inte mig någonting! Värsta trycket när tågetstannar! Haha, emme e glad;-) Men nu måste jag messa jesper! Bamsekramar


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0