plusikassan.se
-

när jag ser denna tandtråden tänker jag på bosse :P

hejhejj bloggen!
nu e man hos andreas .
kuuligt.
ehm jag e äldst av barnen OI
Darius 3, Axel 3, William 5, anton 7-8, Alice 6, Jonte 7.
så jag fick sätta mig vid datan lite om jag ville.
och såklart så ville jag det (;
vi ska käka äppelpaj ir nått sådant sen (:
mumms!
nu frågar jag igen vad tycks om designen inga komentarer ? :(
iallfall somnade på vägen hit, är trööööööööt.
jag pratar tydligen ofta i sömnen ?
t.ex igår kväll sa hanna att jag sa
- du är lång och har alergitabletter
hanna - vaa?
jag - ja du är lång och har alergitabletter  (( hanna berättade detta för mig så kommer inte ihåg exakt vad hon sa :/ )))
Hanna - emme du är trött va ?
jag - mm...

hö ? x)
iallfall kom bara att tänka på det nyss :)


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0