plusikassan.se
-

Pulsen, Miranda och Malmö . Vilket litet äventyr ;P

här sitter jag nu och skriver .
igår var ju pulsen riktigt roligt !
fast faan vad alla snygga killar var tråkiga :/
det var bara blatten som var rolig :D
haha !
man träffade Maryam,  gud vad roligt det var!
jja.
drog man in t stan vid halv tolv.
gick t mamma åt, bytte byxor och lämnade väskan :)
sedan drog man till stan t Mirre ♥
vi gick runder på stan Miranda hittade en jätte fin kofta ir vad man ska säga 79:-
ir något sådant :=)
vi snackade lite, drog t mc och tog en glass :) <33
du ärr så söt,snäll och en riktigt bra vään Mirre .
du är riktigt härlig och underbar, vi har mest pratat med varnadra och träffats fåtal gånger.
men jag känner det på dig så som du är , går ejj att förklara.

nu ska jag dra till malmö ♥
så jag mobilbloggar och bloggar lite senare när jag kommit i malmö och så (:
pusss



Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0