plusikassan.se
-

vad tycker ni att det ska stå i rubriken ? ;P

hejjhejj här sitter jag framför datan och ska titta på idol men jag funderar på om jag inte ska ta och kolla på simpsons istället det låter lixom mycket mer frästande ;P
idol i år e ju så tråååkigt !
tycker ju jag då , vad tycker ni ?
jag har precis tränat , och efter skolan var jag med Nellie sedan åkte jag dit och hem med henne til och från träningen .
och jag måste packa ikväll för att det ska ju bli tjejjkväll hos nellie :=)
sedan så åker jah och nellie till stan på lördag , jag ska kolla synen sedan går vi runder på stan och så drar jag till mamma !
imorgon kan jag mobilblogga !
yiiiiiiiiiipeeiiiiiii!
haha!
men nu måste jag verkligen packa innan klockan blir för mycket !
kollar på idol men verkar verkligen inte så intressant ikväll :/
jag tar och byter till simpsons istället :D

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0