plusikassan.se
-

dag 05 - vad är kärlek ?

vad är kärlek ?

Kärlek finns i många olika former , enligt mig.

Kärleken för familjen.
Kärleken för sina vänner.
Kärleken för den äkta vännen, för sin soul sister.
Kärleken när man är kär.

Kärlek går inte att beskriva med ord, kärlek är ett så enormt starkt ord, såå stark känsla...
Kärlek kan göra ont, men kärlek är också det undeerbaraste som finns.
Själv hade jag aldrig kunnat säga dem tre orden " jag älskar dig " om jag verkligen inte gör det, de tre orden är så enormt starka. Kärlek är allt som finns runt omkring oss, fast vi inte märker det . Kärlek finns hos oss, hos alla HELA tiden. Det finns bara en av dig och det är du. Hela livet är byggt utpå kärlek, som ett stort pussel, det kommer alltid saknas någon pusselbit, alltid, men man förebygger och hittar alltid pusselbitarna, inte förens livet är slut är pusslet helt. Det bara är så. Kärleken går inte förklara, hehe, gud bevare den som lyckas.


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0