plusikassan.se
-

Pyjamas?

Idag har jag bara gått runder i pyjamas , mohahah.

Farmor ringde 11 , för hon och farfar skulle komma hit och duscha p.g.a deras varmvattenberedare har dött. hehe.
Ja, när dem hade åkt gjorde man våfflor ( inte för att jag tror dem blev så speciellt goda, menmen ) . Satte sedan igång med att diska och dammsuga. Efter det satte man på filmen flickan. Och nu sitter man här , i pyjamas klockan 16.24. Kul ?. Nej . Har tråkigt, jag vill bara att någon hänger med mig upp till Tydinge och tar ett dopp är så jävla sugen på det !. Har varit det hela dagen . Nu är jag hungrig. Sitter fortfarande i pyjamas... Fast det kanske jag redan har sagt ? :P . Imorgon ska man ut och fiska med pappa. Guuud så länge sedan man fiskade  ! :P . Jag vill ut med båten med men den är hos Andreas så jag e suur ;/. Jag vill hitta på någonting ? Passar bra att göra de nu ellrhur? ;)
Kram,♥

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-23 @ 01:04:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Stuffstuff - den proffsiga bloppisen

Sugen på fler plagg, accessoarer elr nya prylar?

Kika då in på bloppisen!



www.stuffstuff.blogg.se

-inte som alla andras :)

2011-04-23 @ 14:08:23
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0