plusikassan.se
-

Roligaste Skoldagen På Länge !

1 April idag och en sjuukt rolig skoldag !
hhahahha.

Alma lurade Moa om sitt smink och Moa blev helt " naej ?! " hahahha !
Och innan matten så ställde man fram klockan, men Lars var tvungen att reda upp något så vi hade nt någon matte ;) mohahaha.
Och på rasten gick Alma och Isak in till 7:ornas tyska , Marie var nt där så de hade Peter så han bara " vad heter ni ? " så sa alla sina namn & peter bara " Men ni två finns ju inte på listan ? " Alma & isak " vii är nya " men de var tvugna tt gå ut ;P haha.
Sedan var de B-språk så skulle Amanda gå och kopiera våra läxpapper , då så passade jag på att ställa fram klockan fem minuter (Y) men när vi väl skulle sluta enligt den klockan jag ställde om så sa Simon " hon ställde fram klockan fem minuter , så vi ska inte sluta nu ! " hon kollade på sitt armbandsklocka och bara " det stämmer ju :) " så däär röök det aprilskämtet ! kul..
Sen på svenskan så gick Alma på "toa" så ringde hon mig & så satte jag det på högtalare och satte mobilen i fönsterkarmen ( jag sitter bredvid den ) och så Alma bara " Jag sitter fast ! hjääälp ! :'( , sen började hon skratta, och hela klassen bara skrattade , haha, & Peter bara " Stäng av det där ! stäng av det där nu ! lägg ner mobilen! " Så då gjorde jag det och Alma kom in och bara " jag satt ju fast , haha " och så började vi skratta igen !
Och så bytte typ tyskan salar , det gjorde 7:orna med, och i c så gömde alex sig i ett skåp o.s.v

Varit sjukt mycket skratt och leenden idag och jag ÄLSKAR det ! hihihhi
Sååå kuul, ååh nu måste man vända ett helt år till-till nästa 1:a April ! :( Men 1:a april en sådan ruligrulig dag.

kraam

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, vad händer den här lördagskvällen? :-D

Kram

2011-04-02 @ 18:02:52
URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0