plusikassan.se
-

run,run,run....

Tränade igår. Sprang 3.5 km. Sprang t tydingesjön från brottningen med Emma ,olivia,Alma och Felicia. Dit sprang man mest intervaller, jobbigt med intervaller, jag springer helst hela tiden ;) . Sååklart fick man vääärsta hållen när de var drygt mindre än halva vägen kvar ! Men jag tog handen för magen och sprang ändå !! Väl i tydinge hoppade mann i direkt, de var såååå skönt ! mellan 14-15 + i vattnet då igår. Iallafall så märkte jag att de sved på magen då hade jag måssa nagelsår på hela ena sidan av magen ! :S så tydligen hade jag tryckt in naglarna i skinnet när jag drog ut skinnet för att hållen inte skulle kännas när jag sprang :S scary... Iallfall när man badat klart tog man två stenar och alla begav sig hemmåt genom att jogga och springa igen ! ( har jag sagt att jag älskar att jogga och springa ?? ) Iallafall så joggade jag HELA vägen tbx på mindre än 20 min. Jag stannade INTE eller gick en ända gång, hade orkat mer !, faktist ?.
Mamma tycker att jag ska anmäla mig till lopp :P De kommer jag nog göra med :) För jag älskar att springa/jogga och det känns som om jag orkar hur mycket som helst ! :)
Aja, nu ska jag kika lite om det finns lite lopp man kan anmäla sig till !
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0