plusikassan.se
-

tydingesjön

Kort dag i dag ! ( enda dagen på hela veckan vi slutar 13.10, alla andra dagar slutar vi 15.10 )
Så efter skolan begav man sig hemmåt, fixade och trixade lite granna här hemma sen kom Alma hit och så stack vi upp till Tydinge , vi badade, solade med kokosolja ( de luktar gott (= ) & åt glass, mumms ! Det var 16-17 + i vattnet, rätt skönt. Fick LIITE färg på mig, känner att jag är väääldigt  vit just nu, så - så fort solen tittar fram ska jag försöka springa ut och lägga mig i solstolen (Y) + ta lite ciitron i håret så blir de blondare , de e najsbajs =D.
Bilder från idag :
















Kram, ♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0