plusikassan.se
-

Sitter nu på tåget på väg hem från louise....

dsc00206 (MMS)

Sitter nu på tåget på väg hem från louise. Lisen <3. I söndags var det dop för mina underabara tvillingkusiner kevin och elias, massa bilder kommer, jag var fadder till elias:-). Sen efter man hade varit med folket hos farmor och ätit sig tjock av chips, ostbågar, läsk, smörgåstårta och tårta så åkte man hem och packade sedan tog man bussen till farmor igen, tihi. Sedan tog jag faster, jonny och bebisarna tåget till malmö, på måndagen så strövade jag runder lite, fikade och gick inom affärer:-) sedan tog jag tåget till lisen har varit med ellen och lisen igår och jag har sovit hos lisen, synd att inte nellie var med:-(. Nu är jag i hässleholm, åker till osby och tar bussen hem därifrån. Imorgon blir det tjejkväll hemma hos moa med alla tjejer i klassen, myyyys!:-D. ( Vi är 6 tjejer i klassen ) sen nästa vecka, tar vi då vad som händer;-) puss


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0