plusikassan.se
-

smileyElin..

Hejsan Var på stan idag och gissa vem man träffade på aima ??

Elin ! http://sssmiley.devote.se det är nog många som vet vem hon är pch följer hennes blogg.

Hon är en riktig GO tjej jätte söt och snäll, hann bara säga hej idag och ta ett foto , men fick ändå känslan av en SJUKT TREVLIG tjej ! Hon kämpar mot sjukdomen anorexia, hon är stark tycker jag , väldigt stark, hon inspirerar mig , skriver om mode, en Sjukt bra blogg helt enkelt, och Elin om du ser detta så tycker jag att du är jätte stark som kämpar emot din sjukdom , du är jätte trevlig och som jag sa innan idag så är din blogg jätte bra !




Klicka HÄÄR för att komma till hennes blogg ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, gud så glad jag blir, tack så jätte mycket !

& du är en väldigt söt & trevlig tjej du med ! :) <3

2011-08-04 @ 18:36:54
Postat av: Elin

åååh, gud så glad jag blir, tack så jätte mycket !

& du är en väldigt söt & trevlig tjej du med ! :) <3

2011-08-04 @ 18:37:13
URL: http://sssmiley.devote.se

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0