plusikassan.se
-

svar på tal.

Anonym om -Vilken vecka. ( sent inlägg):
skaffa en normal design. Snälla. Du får inga som tittar på din blogg om den ser ut såhär.

1. Så patetiskt och fegt att inte våga stå för den man är.
2. Är det du eller jag som äger bloggen? Är det du eller jag som bloggar på den? Är det du eller jag som ska trivas med den? 
3. Varför tittar du ens på den då?
4. Jag håller på och det ENBART för min skull, och ingen annans.
5. Min statistik är bra och jag bloggar inte för andras skull, för att dem ska kolla på min blogg, utan för min skull. Sedan får de som vill självfallet titta inom min blogg. Men statistiken för mig betyder 0.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget illa ment. Bara säger det.

2011-12-04 @ 21:42:18
Postat av: Anonym

Och jag har inte sagt att jag äger bloggen. du behöver inte ta åt dig av vad jag skriver. Som sagt, jag bara säger det. Se det som ett litet tips :-)

2011-12-04 @ 21:59:25
Postat av: Mangot

Snäckan?

Din blogg är så vacker som den är ska du veta!

Älskardigmittlillamongo! :*

2011-12-06 @ 14:56:29
URL: http://annaslife.devote.se
Postat av: hehe en kompis bah..

De bra tjejen keep it up!! :D <3

2011-12-16 @ 18:00:33

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0