plusikassan.se
-

5 minuter

Heej bloggen hinner blogga lite snabbt nu innan jga måste packa klart till morgondagen ! För jag har bestämt att jag ska börja packa prik 18.00 ;) hihi, kommer videoblogg med från när jag packa och städar o gejar, you know.
Förlååt så himla mycket för att upptaderingen har varit dåligast de senaste dagarna, men jag ska verkligen bättra mig, jag måste ju minst skriva ett inlägg per dag för att hålla bloggen igång, ellerhur ? Och så är det väll kul att man har börjat videoblogga ? Tycker en blogg ska vara med både videoblogg och skrivande ! Ska försöka ta lite bilder på outfits och grejer för jag märkte att pappa har en kamera som han tyyp aldrig använder xd så den snor jag ! mohahahaha , Men nu får jag ta och packa klart lite , i think ;)
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0