plusikassan.se
-

Falling for you.

Garderoberna är fulla men ändå hittar jag INGENTING.

Jag sitter och lyssnar på "Colbie Caillat- Fallin for you ".

Klippet är från youtube , men sitter och lyssnar på spotify^^


Imorgon ska man få ny frisyr, ska bli suuper skönt. Satt nyss och fixade igenom mina pengar, så nu har jag " 1 kronor i en brun gris som ej går att öppna ( den e störst ) , 5:or i en svart gris som går att öppna med nyckel ( men pappa ska gömma den ) & sist 10:or i en rosa söt liten gris som ej går att öppna ( den är mins men så nderbart söt ! ) " Rätt bra system ändå ? :D Så när jag har en tia, enkrona lr en femma på mig lägger jag bara dem i spargrisarna :D , ni kan få en bild på dem sen om ni vill . Sedan har jag också en " sommarbössa" alltså en sparbössa ( som man bara kan öppna med en konservöppnare ) som jag lägger en hundring i varje månad till sommaren :D. Händer ju så sjukt mycket på sommaren !Hehe , vi / jag snackar om pengar i spargrisar . ??
Vet icke om det blir så bra upptadering imorgon imed man ska ner till malmö, klippa sig o.s.v men några inlägg borde jag ju fifan hinna med ?. :)
Tror också att ni hinner få se min nya frisyr med innan jag åker?:) ja vi får se imorgon ! :)
Nej nu börjar detta inlägg bli låångt, och låånga inlägg är rätt jobbiga att läsa ?
Ses i nästa inlägg !
Kram ,♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0