plusikassan.se
-

friluftdag !

hejj bloggen !
idag har jag varit i skolan :).
vi hade friluftdag , gick till skolan med den fuckinga väskan på axlen som vägde toooon.
kom t skolan, tog bussen till glimåkra ishall, började med curling, vårt lag vann.
mitt lag var : nellie, emma n , julia r, evelina, jag och nellie vi mötte : louise , emilia, emma och moa. =)
jag och nellie fick in en riktigt prick ;) 3 poängarna =DD, hihi.
sedan åkte man skridskor, lånade johannas killskridskor :D .
sedan åkte vi tbaka t broby , vi gick och åt, men man var inte ett dugg hungrig ! För man hade typ fiikat hela tiden när man åkte skridskor xd.
haha, jag och nellie tog in våra termosar med varm choklad i matan så satt vi där och åt mat och drack oboy och alla bara glodde !. hehe, julia och emma satt me oss :D
sedan så hade mna handikapp gympa , rätt roligt . ?
sedan baaad , vi delades in i fyra lag ! de lag jag var med i var vi " affe, lias, emilia, jag, andy, sebbe & emma " :) Vi vann alla ! ;D hihi, de var faktist redigt roligt xd
ja sen slutade vi och fick sjuss hem av eve , och så hade pappa stått utanför skolan och väntat på mig , för att han hade slutat tidigare ! xdd. faild.
Sen stressddrog man till mamma, ja, så har min dag i princip sett ut ? =)
Kram !


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0