plusikassan.se
-

GAHHH

Nu har jag en satans huvudvärk och hostan retas med mig.Gaaaah ! Det går förfaan inte plugga när mna mår såhär och det är för mycket som ska in i min lilla hjärna !. Nej nu går jag och tar en kopp grönt te med lite honung lägger mig i sängen och kollar på Nils Karlsson Pysling ( bara för att jag känner för att se den ? ) Och försöka somna rill den , är inte så värst trött imed att jag somnade direkt när jag kom hem och sov från hal ett till halv fem typ ? Men nu ska jag lägga mig, mår icke bra.
Mobilbloggar förmodligen, klarar inte av att vara vid datan när jag mår såhär, knappt kolla tv heller, klarar ingenting !
J*Ä** B*G* S*I* !!!
godnatt.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0