plusikassan.se
-

Godmorgon

Godmorgon.!
Har märkt att Veronica Maggio ,hennes låtar är rätt bra ! :)
Den här är bara såå bra :
¨
Jag har gjort vid mig och sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt så att jag kan gå och käka mat .
Dryygt att vänta till 13.30 ;O vill till frissan nu ! . Hittade typ ett linne och en tröja och genomskinliga bruna strumpbyxor och en rosa klänning , annars får jag ser om jag hittar nått finare på Entré men det borde jag ju göra ?.Har ont i huvudet så jag tar på mig mina extremtfula glasögon som jag egentligen ska ha på mig hela tiden, glöm det, jag vill ha glasögon utan ramar.
Kram, ♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0