plusikassan.se
-

Godmorgon

Godmorgon ! Nu har jag precis vaknat , tvingade upp mig själv , men fråga inte varför ?. Jag satte mig såklart vid datan direkt  ;) xd. Men sådan är ju jag , när jag är hos mamma !.Jag är jäääte nödig och miranda baajsar på toaletten , sneeeela värld jag kissar ju på mig snart ! ;( Roligt att läsa om va ? " hosthost "
Hade tänkt att jag skulle ut och springa idag men det verkar som om vädret inte vill , för det duggregnar och är pöölar och blött precis ÖVERALLT får nog ta och göra det imorgon :) och såå kan jag ju ringa dampsystor och höra om hon med vill komma in och springa ?. =) kanonide jue. Men nu ska man äta frukost och sedan ska man upp t stan med mammi och pojkarna för mina älsklingar ska klippa sig coh mamma ville veta vad jag önskade mig fyller ju år om 16 dagar ! ;D

Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0